Saturday, April 21, 2012

AnakUncleJohn is BACK!!!

IM BACK!!!!!!!!

Yeahh.....finally :) setelah sekian lama menyepikan diri dari dunia "blogging" ni, akhirnya 'im return back'. Rindu rasanya nak bermadah-pujangga dalam laman maya ni heheh, jari-jemari turut merasa nasib yang sama sangat gatal jika tidak menekan punat-punat ataupun 'keyboard' laptop kesayanganku ini. Berbalik kepada tajuk entri ni, setelah sekian lama menyepikan diri bukan bermaksud MALAS okeyy..no no no heheheh cuma got problem sikit x dpt access account google. Entah kenapa dan mengapa pada tanggal 12 March yang lalu secara tiba-tiba account google ni x boleh access, argghhhh stressssss!!!!!! bayangkan dah berkali2 masukkan username ngan password tp USERNAME NOT FOUND goshhhh what the!!!! berdosanya mulut buat seketika apabila pekataan  USERNAME NOT FOUND hahahhahaah ..Meperbodohkan diri buat seketika apabila mulut dengan lancangnya mengeluarkan sumpah-seranah dan maki-hamun di depan laptop sendiri...ishk ishk ishk moral of the story = SABAR :)..Naaa ambik ko heheheh, btw insiden ni memberikan sedikit banyak pengajaran buat saya sendiri. Mungkin Tuhan hanya menguji kesabaran saya, dan saya mengakuinya betapa kesabaran saya berada di tahap yang amat mengecewakan, tetapi saya berjanji kepada diri saya yang saya akan memperbaikinya. Yes I Can Do It!!!!!!!  Okeylah yang dah berlalu tu biarkanlah berlalu apa yang penting jadikan ia sebagai iktibar,  look foward then teruskan hidup hahahah. Oucchhhh next week got UAK (Ujian Akhir Kursus) wish me luck yeahh...Bubyeeeee :)

No comments:

Post a Comment